Powered By Blogger

Friday, October 22, 2010

From the beginning till now...

empeng, vian and me 
Gambar di atas sememangnya bukan permulaan postingan pertama yang baik. 
But I have a gooooood reason, actually too good to tell everyone [bahawa aku ada cuma dua teman; kasihan sungguh!!!]


Mereka berdua ini telah melakukan perjalanan yang hampir sama dengan aku, bezanya mereka ini sudah jauh berjalan berbanding aku. 
Tapi tidak perlu begitu risau kan, sebab situasi kami sudah berbeza; 
ada orang yang ditakdirkan berjalan jauh kerana mencari pengalaman, sementara yang lainnya berjalan jauh kerana mengalami kesesatan. 
Mohon sekali aku berada di situasi yang pertama itu, Amin. 


Kepada wajah yang ada dalam gambar ini, 
kamu masih menjadi teman baik aku dan belum ada yang mahu menggantikan kamu [actually ada, tapi belum selayak kamu; mereka gagal ujian PTK, hahaha...]
Dan kalau akhirnya kamu berpeluang membaca blog ini, tolong belanja aku makan 'sayap lelek' dan 'tiramisu di Secret Recipe'. 
Permintaan yang sangat sederhana kan...???

No comments:

Post a Comment