Powered By Blogger

Sunday, October 24, 2010

My busy Sunday

Maaf teman-teman;
Saya tidak boleh 'hang-out' bersama anda di pagi Ahad yang ceria ini.
Saya juga tidak berpeluang membalas mesej anda di FB, malah di HP juga tidak berkesempatan.
Sungguh-sungguh saya sangat sibuk dipagi Ahad ini.
Salahkan mereka ini.
Mereka sungguh berpengaruh besar.
Membazir waktu bersama mereka kelihatan begitu berbaloi.


Sungkyunkwan Scandal














I give my first love to you






















2 days 1 night















Mischievous Kiss






















Buzzer Beat
















nota kaki :
Nanti saya sampaikan salam kalian dengan orang-orang glamer ini. 
Juga akan saya khabarkan bagaimana kalian memuji-muji mereka cantik dan tampan selepas beberapa 'minor surgery'.

Have a beautiful Sunday everyone....

No comments:

Post a Comment