Powered By Blogger

Wednesday, May 30, 2012

Pertemuan

"Aku berhenti berharap, dan menunggu datang gelap, sampai nanti satu saat, tak ada cinta ku dapat"

#1
Saya telah menyimpan kamu untuk jangka waktu yang sangat lama,
sehingga saya melupakan hak kamu untuk hidup dengan bebas,
dan hak saya untuk hidup dengan tenang tanpa membebani kamu.


#2
Maka hari ini,
mari kita sama-sama saling melupakan,
saling memaafkan diri kita masing-masing,
membebaskan apapun janji yang kita ikat dihati kita,
berhenti saling menunggu sedangkan hati kita sudah sangat letih.


#3
Kita akan baik-baik saja,
kita tidak akan mati hanya kerana perkara ini,
bukankah kita sudah sangat terlatih untuk menghadapi situasi ini?
Saya akan sentiasa menghantarkan doa yang terbaik kepada kamu,
Semoga kita akan bertemu lagi seperti pertemuan Adam dan Hawa di Jabal Rahmah.

No comments:

Post a Comment